werken - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Merel Rijn - WaarBenJij.nu werken - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Merel Rijn - WaarBenJij.nu

werken

Blijf op de hoogte en volg Merel

16 Januari 2013 | IJsland, Reykjavik

Het tweede dagje werken zit er alweer op. Het werk is erg leuk en de collega's zijn heel aardig. Er is één collega en die noemen ze de 'shy guy'. Hij zegt namelijk nooit wat, tegen niemand (echt een vage gast). Gisteren heb ik vooral moeten observeren en documenten en powerpoints bestuderen, maar vandaag mocht ik al best veel zelf doen. Ik moet dmv steekwoorden op google onderzoeken hoe hoog onze klanten staan in de ranglijst van google. Ook moet ik onderzoeken hoevaak deze sleutelwoorden zijn gezocht afgelopen maand/jaar. Dit moet ik dan in een exel bestand zetten en vervolgens maakt een collega daar een powerpoint van. Deze powerpoint gaat dan naar de klant zodat hij zn informatie heeft. Morgen gaan ze me weer iets nieuws leren en ik ben best benieuwd wat. Het koken gaat ook al beter, ik heb nu boter om in te bakken(is wel handig), snij komkommer met een smeermes, en ik zet een pan op een pan (ik heb geen deksels). Dus op jezelf wonen is eigenlijk best goed voor je creativiteit. De simpsons komt elke avond om 6 uur, en dat is eigenlijk het enige leuke programma. Maakt niet uit, want iedereen brengt me gezellig bijna elke dag een skype-bezoekje. Vanavond nog even aan school werken, sudoku's maken en dan weer lekker slapen! xx

  • 16 Januari 2013 - 19:24

    Frans Cuppen:

    Hallo Merel, mijn moeder zei vroeger al "als je met je armoede geen raad weet, ben je niet waard dat je het hebt". Ik hoop dat je er een leuke tijd hebt groetjes.
    Frans

  • 16 Januari 2013 - 19:49

    Sophie:

    Hahaha creative mind! Ziet er goed uit! Kook ook nog maar een keertje hier :P!
    Wow je leert al best veel in die paar dagen van dat bedrijf dan :O vet!
    Hehe, komen die sudoku's toch nog van pas hea (A)
    Nou ik hoor je volgende verslag nog wel x3 xx. Sophie

  • 16 Januari 2013 - 20:01

    Miranda:

    Hey Merel, je bent goed bezig daar, zowel op je werk als met de potten en pannen. Met jouw "wijsheid" tover je zo iedere avond wel iets lekkers op tafel.
    Fijn dat je het naar je zin hebt op je werk en dat je al het eea zelf hebt mogen doen. Er komt veel op je af hé zo in het begin, maar dat gaat helemaal goed komen met jou, heb ik de volste vertrouwen in.
    Succes meis, X van mij

  • 16 Januari 2013 - 20:01

    Ingrid:

    Hee noooooit gedacht dat jij kon koken...haha.....daar zullen we straks thuis eens mooi gebruik van maken.
    Wat fijn dat er zo'n relaxte sfeer hangt op t werk. En ach dat niet iedereen hetzelfde is is wel prettig voor de afwisseling, anders wordt t ook zo saai.
    Leuk die verhalen van je, ga zo door!
    Dikke kus uit n koud.....holland, zo koud dat "mijn string" tussen mijn billen uit vriest!! Goh van wie was die uitspraak ook alweer!! Xxxx

  • 16 Januari 2013 - 20:59

    Sabine:

    Heee, leuk verhaaaal :)! Dus je hebt het tot nu toe wel naar je zin! Superleuk joh! Ben benieuwd naar je avonturen Veel plezier en succes X

  • 17 Januari 2013 - 18:10

    Patrick Van Der Riet:

    Hey Merel,

    Leuk verhaal! Ik ben afgelopen zondag in Reykjavik gekomen.

    Ik ben afgelopen zondag aangekomen in Reykjavik. Ik ben een stage aan het volgen voor 15 weken bij een landschapsarchitectenbureau, Dagny Land Design. Het lijkt mij leuk om Nederlandse contacten op te doen in Reykjavik. Anders zit ik toch maar hele dagen alleen achter mijn laptop.
    Ik heb namelijk nog niks gezien in Reykjavik. Misschien is het leuk om snel af te spreken om dingen te gaan bekijken of te ondernemen?

    Groeten,

    Patrick

  • 17 Januari 2013 - 20:25

    Mimy En Ad Hartjens:

    Hallo Merel,
    Super, dat jij al zo snel gewend bent in Reykjavik. Ook op je werk blijkt het uitstekend te gaan en over koken maar niet te praten. Wij lezen jouw berichtjes met heel veel plezier en kijken al weer uit naar het volgende. Veel groetjes en een kus van de twee oudjes.
    Mimy en Ad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 882
Totaal aantal bezoekers 16549

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

13 Januari 2013 - 06 Juli 2013

Stage in IJsland

Landen bezocht: