Oost west, thuis best - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Merel Rijn - WaarBenJij.nu Oost west, thuis best - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Merel Rijn - WaarBenJij.nu

Oost west, thuis best

Blijf op de hoogte en volg Merel

23 Juni 2013 | IJsland, Reykjavik

Hallo allemaal,

Een nieuwtje: Ik kom deze woensdag al naar huis! Dit is dus mijn laatste verslag alweer. Ik heb er dit weekend nog een mooi laatste weekend van gemaakt. Gisteren heb ik heerlijk gerelaxed in het zwembad samen met Mirthe. Het was prachtig weer en lekker warm (voor IJslandse begrippen dan). 's Avonds zijn we nog kebab gaan eten en hebben we nog even rondgelopen door de stad.

Vandaag moest ik voor school weer naar de begraafplaats om de enquêtes uit te delen en Mirthe ging mee, dus de dooie boel was deze keer een stuk gezelliger. We zijn nog naar de bakker geweest en hebben een tijdje staan kijken naar een straatartiest. Daarna zijn we nog even naar de markt geweest en toen hebben we nog lekker in het zonnetje gezeten.

Morgen en overmorgen nog even werken en nog 3 (eigenlijk 2,5 want ik moet vroeg vertrekken) nachtjes slapen en dan kan ik eindelijk weer thuis zijn.

Het was een mooi half jaar, maar toch waren er ook zware momenten dat ik veel heimwee had. Ik heb toch maar mooi alles overwonnen en veel geleerd en dan straks lekker naar huis en genieten van alles wat ik zo lang heb moeten missen. Ik heb hier veel leuke dingen gedaan en vooral mooie dingen gezien, want wat is IJsland een prachtig land! Overal is het landschap anders, maar altijd is het even mooi. De vakanties met de mensen die op bezoek kwamen, waren absoluut het beste hier.

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor zn lieve berichtjes op mijn blog en alle andere berichten via kaartjes, Skype etc., want die hebben me veel steun gegeven. Ik heb mijn terugkomst feestje nog steeds op de geplande datum staan. Ik kan nu al niet meer wachten tot woensdag!

Takk Fyrir (heel erg bedankt), en ik kan nu eerlijk zeggen: tot gauw!!!

xxx


  • 24 Juni 2013 - 07:23

    Ingrid:

    Mooie woorden ..... Ik krijg er tranen van in mijn ogen. Fijn dat je bijna weer thuis bent xxxxxmama

  • 24 Juni 2013 - 09:40

    Roos:

    Hallo Merel,

    Nou Merel dat is nog eens een verassing om eerder naar huis te komen.
    En wij maar zeggen de laatste loodjes wegen het zwaarst.
    Zo zie je maar dat het niet altijd opgaat dit gezegde.
    En wat fijn toch ook weer voor je moeder, vader en zusjes en O,O,O wat zal Paul toch ook blij zijn dat hij zijn vogeltje in zijn armen kan sluiten want Merel eerlijk is eerlijk voor Paul is het ook een hele lange tijd geweest dat hij zonder jou hier door moest gaan.
    Maar het is jullie allebei hartstikke goed afgegaan, inderdaad misschien met wat ups en downs maar het is voorbij en jullie hebben het kei goed gedaan. Toppie.
    En nu kunnen jullie fijn uitkijken naar jullie eigen stekkie want ook dat begint al op te schieten.
    Nou Merel, eindelijk kan jij je koffertje gaan pakken en al aan de terugreis gaan denken want voor je het weet is het al woensdag.
    Wij wensen jou een heel mooi afscheid daar in IJsland en een hele goede reis terug naar Nederland en we zien elkaar weer gauw.
    Heel veel groetjes en liefs van ons
    Hans en Roos
    xxx

  • 24 Juni 2013 - 19:17

    Anita ( Zus Van Roos ):

    Ha Merel. Leuk geschreven weer. Je moet je verslagen gaan bundelen !
    Fijn dat het erop zit. Dit nemen ze je niet meer af.
    Een hele goede terug reis en we zien je weer in Holland.
    Groetjes Michel en Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 2320
Totaal aantal bezoekers 16556

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

13 Januari 2013 - 06 Juli 2013

Stage in IJsland

Landen bezocht: