eerste werkweerk: DONE - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Merel Rijn - WaarBenJij.nu eerste werkweerk: DONE - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Merel Rijn - WaarBenJij.nu

eerste werkweerk: DONE

Blijf op de hoogte en volg Merel

18 Januari 2013 | IJsland, Reykjavik

De eerste werkweek was erg gezellig! De collega's zijn heel leuk en ik kan er goed mee lachen. Zelfs de baas van het bedrijf maakt grapjes en iedereen is bevriend met elkaar. Vandaag hadden we een gezamelijk ontbijt op het werk. Iedereen moet om de beurt, elke andere vrijdag, een ontbijtje mee brengen naar het werk. Ik moet een Nederlands ontbijt verzorgen en de andere IJslands, Duits of Frans. Gisteren is er een nieuwe stagaire gekomen uit Frankrijk. Ze heet Charlotte en morgen ga ik gezellig met haar winkelen een eten. Ik mag al zelfstandig opdrachten doen en ben nu voor het bedrijf Iceland Car Rental bezig. Ik moet de website van dit bedrijf zo hoog mogelijk in de google lijst krijgen en zorgen dat de website makkelijk te vinden is. s'Avonds heb ik het ook lekker druk want iedereen blijft skypen en ik moet mn blog updaten, aan school werken, douchen, koken, afwassen, thee zetten en dan is het gauw weer 10 uur. mis jullie wel allemaal! Groetjes vanuit een warm IJsland (beetje raar maar het is hier 5 graden, en jullie maar lekker glibberen in de sneeuw hahaha, oh sorry) xxx

  • 18 Januari 2013 - 21:52

    Ingrid:

    Hee meissie, de gezelligheid spat van het beeldscherm af! En ......daar is je moeder heeeeel erg blij mee.
    En druk zeg je.....wat dacht je dan. Dat we jou naar Ijsland lieten gaan om uit te rusten?..
    Moooooooi niet! Leg lekker gezellig wat contacten en geniet ervan! Xx

  • 19 Januari 2013 - 14:19

    Miranda:

    Fijn om te horen, en gisteren je gezien te hebben op Skype, dat je het naar je zin hebt. Je hebt wel geluk dat je zo'n fijn stagebedrijf hebt en ze zijn wel erg soepel qua werktijden enzo, dat tref je toch niet overal.
    Je wordt wel kei zelfstandig zo ineens met dat koken en je eigen huishouden runnen. Maar het gaat je allemaal goed af, leve je creativiteit!
    Nog een fijn weekend daar en veel shopplezier met Charlotte.
    X van ons

  • 20 Januari 2013 - 11:27

    Tineke:

    Hallo Merel
    Fijn dat je in zo'n leuk bedrijf terecht bent gekomen.Ons Paul en Esther dachten dat je je komkommer met een scheermes moest snijden, ik heb ze toen gezegd dat ze eens wat beter moesten lezen.
    Ben je zelf Zaterdag nog wel wezen winkelen ? En hoe was het eten met Charlotte ?
    Met Rocky gaat het weer een stuk beter,ze wil weer op het krukje springen.
    Het is hier erg koud,en het sneeuwt weer.Groetjes van ons. x x x

  • 21 Januari 2013 - 10:40

    Hans En Roos:

    Hoi Merel,

    Wat leuk om ons in nederland zo op de hoogte te houden over jou ervaringen in het mooie ijsland.
    Fijn om te horen dat jij zo leuk opgevangen word door je nieuwe werkgever.
    Het afscheid was en beetje tegengevallen las ik in jou verslag, tja dat is ook niet gek he?
    Je laat veel gezelligheid achter ( tijdelijk ) maar je krijgt daar ook weer gezelligheid terug. Dus Merel geniet daar lekker in ijsland ( klinkt zo koud, maar ook hier is het winter hoor.)
    Merel, wij gaan jou lekker volgen via de pc, en wij wensen jou heel veel succes daar.
    Geniet ervan want voor je het weet is het alweer voorbij.
    Heel veel groetjes en liefs,
    Hans en Roos
    xxx

  • 24 Januari 2013 - 19:10

    Tineke:

    Hallo
    Wat fijn he het appartement op het Gerritsonplein. En dan ook nog type A(bofkont)en.
    Paul belde me op het werk dat ik niet meer door rood moest rijden,maar moet gaan sparen voor een wasmachine.Ik ben maar begonnen met een paar handdoeken en washandjes,je zult toch ook iets moeten hebben om in het masschien te doen.Hoe gaat het verder,is het vol te houden om alles zelf te moeten doen?Je leert in ieder geval wel om zelfstandig te worden,voor zover je dat nog niet was.
    Ik hoor je in het weekend wel weer groetjes van ons X X X

  • 24 Januari 2013 - 19:39

    Merel Van Rijn:

    heej schoonmoeder,
    Jaja ik ben echt super blij met het nieuws! Ik kijk er nu al naar uit!! Lekker spulletjes gaan kopen voor in het appartementje en lekker ons eigen plekje! Niet dat het bij jullie niet gezellig is hoor! haha. Ik hou het hier nog wel vol, alleen is het lastig om met zulke leuke momenten ver weg te zitten en het met niemand te kunnen vieren. Daarom pak ik dadelijk zelf maar een lekker glaasje cola en een reep chocola! Ons mam zei net ook al dat ik nu vast oefen voor straks, dus dat komt allemaal wel goed. Groetjes terug vanuit een regenachtig IJsland xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 16558

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

13 Januari 2013 - 06 Juli 2013

Stage in IJsland

Landen bezocht: