1e vrije dag - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Merel Rijn - WaarBenJij.nu 1e vrije dag - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Merel Rijn - WaarBenJij.nu

1e vrije dag

Blijf op de hoogte en volg Merel

14 Januari 2013 | IJsland, Reykjavik

Zo, net binnen, maar poeh poeh booschappen sjouwen is echt wel zwaar! Maar goed, vandaag dus eerst een vrije dag gehad en morgen beginnen met werken. Gisteren bij het afscheid was het ff zwaar, maar vandaag gaat het goed! Ik ben vanmorgen in het donker opgestaan (ook al was het half 10) en gaan verkennen. Ik liep het appartement uit en zag prachtig besneeuwde bergen aan de overkant van een meer. Het was echt mooi, een roze lucht van zonsopkomst en dan witte bergen en lichtjes van een dorpje. Toen ik even had genoten van dit uitzicht ben ik een supermarkt gaan zoeken en even langs het bedrijf gelopen. Ik heb in de supermarkt even gekeken wat ze hadden en ik werd dolblij: milka chocolade, lay's chips, tuc, nutella en nog veel meer bekende poducten. Ik ben even gaan winkelen en rondneuzen en zag veel leuke winkeltjes (zelfs een ouderwetse snoepwinkel). Daarna ben ik naar de kerk gelopen en heb ik boodschappen gedaan. Ik had natuurllijk veels te veel gekocht, dus de tassen (3 stuks) waren hardstikke zwaar! Ik heb dus maar halverwege 2 tassen bij een winkel gedumpt en die later opgehaald. Tsja, je moet wat. Ik heb in ieder geval geleerd dat je, als je te voet bent, geen boodschappen voor de hele week moet proberen in te slaan! Oh en jullie kadootjes staan en hangen in mijn kamer en maken het heel knus! Vanavond lekker filmpje kijken en ons mam kwam nog virtueel op de koffie. Tot snel!xx

  • 14 Januari 2013 - 17:48

    Ingrid:

    Hee schat,
    wat super deze verhalen te lezen en de foto's te zien.
    Het klinkt alsof je deze tweede dag alweer(jaja..zo snel gaat de tijd), goed bent doorgekomen.
    Ik ben heel trots op je zoals jij het doet.
    Zet de koffie strax maar klaar dan kom ik gezellig bij je op de koffie! dikke x mama

  • 14 Januari 2013 - 17:58

    Sophie:

    Hey Merel!
    Toen ik op facebook las dat je reisverslagen ging maken, ben ik meteen hiernaartoe gegaan! Deze site staat nu mooi bij mijn favorieten en ik zal elke dag even kijken of er wat nieuws opstaat ^^!
    Hahaha ja slimpie, 1 boodschappentas kan al zwaar zijn, laat staan 3 :P

    Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's en verslagen!
    xx. Sophie

  • 14 Januari 2013 - 18:35

    Xue-lin:

    heeey lieve zus,,


    Dus je vermaakt wel lekker zie ik!!
    En die foto's zijn super mooi, vooral van de zee met de ijsbergen^.^!!
    veel succes morgen!!:D

    xxxxxxxxx
    soet

  • 14 Januari 2013 - 18:57

    Miranda:

    Hey Merel,
    Wat gezellig dat je ons allemaal je stage laat mee beleven door je reisverslagen.
    Fijn dat je je eerste dag goed doorgekomen bent. Volgens mij liggen er heel veel, lees alleen maar, lekker dingen in je keukenkastjes en koelkast. Groot gelijk hoor, gewoon jezelf verwennen. Ik ga zeker iedere dag lezen wat je hebt meegemaakt en genieten van je mooie foto's. Veel succes morgen op je eerste werkdag.
    Een dikke knuffel van ons, XXX

  • 14 Januari 2013 - 19:53

    Paps:

    Had miep wat heerlijk om je zo bezig te zien in je huisje. M'n collega's hadden een doos tissues klaar gezet en een reep toblerone haha. Iedereen vroeg naar je en hoe het op m'n vrije dag was geweest. Net naar de dierenarts geweest voor inentingen voor de kat. Ik ga elke dag op je blog kijken hoe dat je het maakt. Ben reuze trots op je . Dicke knuffel xxx

  • 15 Januari 2013 - 20:17

    Tineke:

    Ha meisje
    Ik heb gehoord dat je eerste werkdag leuk is geweest,leuke colega's etc.
    We hebben Rocky vandaag laten helpen(het was dus zijn kruisband)en het gaat goed met haar.
    Ze moet wel 2 maanden revalideren,niet rennen,niet springen,naar de therapie 2 of 3 keer,en dan moet het goed komen.
    Ook moet ze 2 KG afvallen,maar dat is niet vreemd.
    Heb je weer lekker gegeten,of vind je het minder lekker als je het zelf klaar moet maken(ik wel).
    Misschien horen we straks nog iets van je als Paul is.
    Anders slaap lekker en morgen weer flink er tegen aan groetjes van ons allemaal x x x

  • 15 Januari 2013 - 20:54

    Ralph & Esther:

    Hey meid!
    Wat fijn om te horen dat alles goed met je gaat, dat je een goede reis hebt gehad en dat je een leuk appartementje hebt!
    Heel veel succes morgen en tot snel!
    Liefs Ralph & Esther

  • 25 Januari 2013 - 22:10

    Lianne Den Hoed:

    Hallo Merel,

    Wat leuk om al je foto's te zien en je verslagen te lezen. Wat een prachtig gebied. Super van je dat je het zo goed doet en dat je het zo goed naar je zin hebt met al je collega's, moet ik na 27 jaar nog aan wennen !!!!!!!!!!!! Vooral met mijn naaste collega, voor jou welbekend !!!
    Via deze collega blijf ik op de hoogte. Je kunt al gaan aftellen naar de komst van Paul. Ga er maar heeeeerlijk van genieten deze periode samen met Paul.

    Merel ik blijf op de hoogte via mama en je site. Heel veel succes met je stage en geniet ervan.

    Groetjes Lianne xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 637
Totaal aantal bezoekers 16558

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

13 Januari 2013 - 06 Juli 2013

Stage in IJsland

Landen bezocht: